어떤 단어든 아래 칸에서 찾아보세요. 예를 들면 "fellated"
 
1.
see u mad doggie

addition: This phrase was coined by Cam'Ron on the Bill O'Rielly show. The Harlem-bred rapper used it, when Bill began to get upset to further piss him off.
'Please, let me finish Cam'Ron. Let me finish!'

'Aha Aha! U Mad! U Mad!'
Johnny Twoguns가 작성 2004년 08월 13일 (금)
 
2.
Pissing someone off to the fullest extent
Guy: IM GONNA FIND OUT WHERE YOU LIVE AND BREAK YOUR FACE
Guy2: Lol U Mad
Most Hated가 작성 2009년 09월 28일 (월)
 
3.
A popular phrase among internet users or gamers, usually in response to another's anger or misfortune. Also considered as a form of trolling, due to its potent nature.

Other similar phrases include, 'u mad breh?' 'why u mad?' and, a personal favorite, 'LOL WHY U FOAMIN, BREH??"

**When trolling, it is advisable to type in all capitals and use a large amount of spelling errors. What will piss someone off more: You mad, or LOL U MAD?**
Rager: 'u mad' is a dipshit response when some sissy kiddy on the net can't respond because he don't accept his ghey self.

Gamer: u mad.

*Rager has disconnected*
RPG?가 작성 2010년 07월 22일 (목)
 
4.
An attempt to mock someone for being angry or annoyed, often used by trolls or just dickheads in a cheap attempt to make their target more angry.

This response is usually predicated on the questioner's arrogant notion that they themselves are immune to losing their cool and never get angry when someone is being a dickhead to them.

This usually has 0.000001% likelihood of being true.

Possible response: "Yes, I mad, and if you weren't hiding behind an anonymous identity on the Internet, I'd find you and let you know just how mad I am."
Person 1: "Stop fucking micspamming and hacking you fucking dickcheese!"

Person 2: "Lol u mad?"

Person 1: "..."

(a few days later)

Person 2: " YOU KILLED MY FAMILY AND BURNED MY HOUSE DOWN! YOU BITCH!"

Person 1: "lol u mad?"
meh89515가 작성 2010년 06월 25일 (금)
 
5.
Online gaming shorthand for "are you mad?" Used as a taunt after pwning an enemy or messing with someone.
Red player: "I can't believe you just killed me with one hit! Are you cheating?"

Blue player: "umad?"
Holy Simon!!!가 작성 2010년 05월 22일 (토)
 
6.
Used in Online Gaming especially any kind of FPS. Specifically, a taunt, designed to incite rage. Mostly for lulz.

A form of gaming trolling with the intent to anger another player into behaving childishly. Esp. with the intent to get them to Ragequit.
N00bx69: omfg god! ufggt! dude fcking totaly haks! wtf u lagging peice of shit! u so chep u damn noob id fucking pwn u if u wernt fckin cheating!

Yourmom: umad?

N00bx69: fuck u fggt!

N00bx69 has disconnected

Yourmom: hemad
CommandoDude가 작성 2010년 09월 26일 (일)
 
7.
Asking someone if they are angry.

Example 1:

Jerry: Did you topdeck that graceful charity into two goldds and a CS to attack into my reaper for game?
Random Scrub: U mad?

Sammy/nick/ygo community: Why are you so much better than me, michael?
Michael: U mad?
akl;sdfj;alskfdj;alskdf가 작성 2006년 11월 03일 (금)