gay pop punk band who want to be the 2000s smashin pumpkins who werent that great actually and only loser skaters like
orange coutny skater redneck: dude blink 182 is so sweett

me: fuck off and die
indieownsyou87가 작성 2007년 04월 25일 (수)
NOT a punk band, a pop shit trio thats fan base is made up of 11 year old girls, they never were punk, punk is fast, loud, and harcore, blink 182 is none of these and never was, none of the band mambers have any sustantial amount of talent except for their drummer, for those of you who think blink 182 is punk, wake up
11 year old blink 182 fan: OMG LYKE TEH GITARIST IS LYKE SOOO HAWT I WOULD SECKS HIM!! LOLOLOLOLOLOL

real punk:...fucking posers
blink sucks, get over it가 작성 2006년 04월 18일 (화)
A stupid wannabe punk rock band that has millions of pre-teen skaterpunk rocker wannabes as fans because they were played on MTV and this retards think anything that is popular is automatically good.

Travis Barker can suck my balls, you blink pussy fans act as if he was god, because he plays with a broken arm. Ever heard of Rick Allen from Def Leppard? He lost his hand and still plays 10000 times better than that cuntis barker bitch.

Travis is NOT the best drummer either, Neil Peart is. And if you think he sucks cause he's old or played in an "ew liek omg not modern or new they must suck cause theyre old and not mainstream" band, FUCK YOU. These guys are legends.

You idiots need to know something about REAL PUNK MUSIC. RAMONES, DEAD KENNEDIES, MISFITS, CLASH, SEX PISTOLS, NEW YORK DOLLS, BLACK FLAG etc. These are the punk legends, and face it, theres no more punk anymore, PUNK is DEAD.

And Punk riffs dont make a punk rock song, the people themselves do.
xXpunkSkaT8r4Ever: liek, omg, u guys need to listen to poor travis from blink 182 the greatest pnk band ever, playing, with a broken hand!!! im gonna cry now, hes the best drummer ever and SO punk.

punkisdead: You're a pillow biter who doesnt know shit about real punk music.
yermomsuckedmycock가 작성 2008년 08월 05일 (화)
Not punk. Not good. And also very annoying to listen to.
STEVE: Blink 182 is shitty
GREG: Yes Steve, Blink 182 IS shitty!
Gogol Bordello kicks ass가 작성 2007년 11월 01일 (목)
To not be punk at all.
"This band sucks, they're so blink 182!"
Boozy400가 작성 2006년 08월 28일 (월)
A shitty pop-punk band, most noted for their loser drumer who broke his arm and made some ads, before everyone just lost interest in him.
greenday, good charlotte, offspring,blink 182
theoneandonlygriff가 작성 2008년 08월 14일 (목)
a poser "punk" band from SoCal that thinks that saying "fuck" 300 times in a song really makes them "grown up" and "tough". They are neither, and they ain't punk in the least. They started hitting the big time in the late 90s. Many of their songs are full of toilet humor. Their music is totally derivative and chumpy. Blink 182 sucks.
1. Blink 182 has songs with disgusting topics. "Fuck a Dog", and other tunes (like "Carousel - almost nothing but a string of profanities) should indicate to you a total lack of brains and maturity.

2. Carol sang out the lyrics to Blink 182's song "Carousel" in front of her parents. Ooooh, she thinks she's so rebellious! She's only looking like a fool.
American TV watcher가 작성 2007년 11월 06일 (화)

매일 매일 받아보는 무료 이메일

아래에 이메일 주소를 입력하시고 매일 아침 Urban Dictionary 오늘의 단어를 받아 보세요!

이메일은 daily@urbandictionary.com에서 보냅니다. Urban Dictionary는 스팸 메일을 절대 보내지 않습니다.

×