DFT
Dick Fucking Titties
Ricardo: "Dude, check out the DFT's on Becky."
Dewey: "Damn, man, I'd totally hit that!"
Tony Richards가 작성 2010년 09월 20일 (월)
Down For That Shit - When you are pretty pumped for something that has been suggested, for something you have been invited to, or any idea in general. Usually done over texting or social networking sites.
Texter 1: Hey bruh, Jasmine is throwing a crazy party, and we were goin to get hammered first, you in?

Reply from Texter 2: Haha, I'm definitely DFTS
siphus가 작성 2009년 10월 08일 (목)
DFT
Density Functional Theory (DFT) is a method of electronic structure calculation in which quantities of interest are approximated by considering only functionals of the electron density, rather than functionals of the many-body electron state.
I estimated the ground-state energy of the molecule using DFT with the local density approximation exchange functional because I didn't give. a. FUCK.
njeeerrrrd가 작성 2013년 03월 29일 (금)
Date for the story - Although you aren't particularly attracted to someone going on a date with them would leave you a good story to share with your friends.
Me: Are you going to go out with that strange guy you met last Friday?

Her: I might DFTS, I need something new to blog about.
mtgirlem가 작성 2009년 06월 17일 (수)
DFT
Discrete Fourier Transform
"Yeah dude, we totally transformed that shit using a DFT"
quikie1가 작성 2010년 01월 27일 (수)
DFT
Acronym for Don't Fucking Test. As in, don't challenge me on this, I got it covered... I know what I am doing and I would crush you in an argument.

Also can be used in front of your name, to remind your friends that you are in control of the situation.
DFT me on hockey. DFTegajdzis
tomasarturo가 작성 2011년 05월 11일 (수)
Definite Fleacollar Tanline- a girl who is dog ugly
"You see Hills girl last night?"
"Yeah. Nice ass but she had a D.F.T."
Dragonracer가 작성 2006년 09월 11일 (월)

매일 매일 받아보는 무료 이메일

아래에 이메일 주소를 입력하시고 매일 아침 Urban Dictionary 오늘의 단어를 받아 보세요!

이메일은 daily@urbandictionary.com에서 보냅니다. Urban Dictionary는 스팸 메일을 절대 보내지 않습니다.

×